Why did a popular UK news site run anonymous propaganda about Russian oil?

Exclusive: The London Economic praised BP’s stake in Russia’s state-owned Rosneft and ran other flattering articles about controversial people and firms

Source: OpenDemocracy: https://www.opendemocracy.net/en/dark-money-investigations/london-economic-bp-rosneft-reputation-laundering-claims/

Translate »
%d bloggers like this: